środa, 11 stycznia 2017

Zakupy z Aliexpress - realne zdjęcia! cz.2



Mój pierwszy post o zakupach z Aliexpress (część 1) cieszył się dużą popularnością,dostawałam mnóstwo pytań,był najczęściej wyszukiwanym postem przez Google, dlatego mam dla Was drugą część :)

Co prawda w ostatnim czasie nie zamawiałam zbyt wiele, ale zamierzam to nadrobić więc takich postów będzie więcej.




Mała torebka z zawieszką



Cena: 6,31 euro / 27,95 zł



Wybrałam czarny kolor ale mam jeszcze ochotę na czerwoną :D

Torebka bardzo ładnie wykonana, jest mała ale pojemna. W środku ma tylko jedną przegródkę.
Pasek jest regulowany.






Portfel damski

https://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-High-Quality-Colorful-bowknot-pendant-PU-Leather-Long-Design-Women-Wallet-Coin-Purse-Ladies/32342348116.html?spm=2114.13010608.0.0.ormyN8


Cena: 5,70 euro / 23,43 zł



Wybrałam kolor pudrowy róż.

Portfel służy mi już bardzo długo. Kupiłam go w 2015 roku i jestem mega zadowolona. Jest śliczny i bardzo praktyczny. 









Torebka Listonoszka

https://www.aliexpress.com/item/2014-women-s-handbag-fashion-mini-one-shoulder-cross-body-bag-small-women-s-bags-small/1625702526.html?spm=2114.13010608.0.0.ormyN8


Cena: 7,56 euro / 31,01 zł



Zamówiłam kolor miętowy, ale widzę,że już nie jest dostępny.
Torebka jest bardzo ładna,zapinana na magnes i dodatkowo zasuwana na zamek. W środku jest jedna przegródka + kieszeń na zamek + dwie kieszenie na telefon 






Mam nadzieje,że zdjęcia okażą się pomocne :)


4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz od Was. Wszystkie czytam z największą przyjemnością :)